Imprezy firmowe w hotelu – gdzie warto organizować?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Impreza firmowa to wspaniałe wydarzenie, pozwala bowiem na integrację wszystkich pracowników w neutralnych warunkach.

To okazja do bliższego się poznania, wymiany pomysłów i perspektyw, promocji firmy na zewnątrz i świętowania wspólnych osiągnięć. Dla utrzymania morałów i wspólnej zabawy warto takie imprezy organizować.

Jeśli chodzi o wybór miejsca i okoliczności, można pójść kilkoma ścieżkami. W przypadku mniejszych firm czy poszczególnych oddziałów lub jeśli szukamy nieco mniej zobowiązujących okoliczności, możemy udać się do dobrej knajpy na jedzenie i drinki. W przypadku bardziej formalnych okazji warto wynająć salę, a jeśli pragniemy zorganizować wyjazd kilkudniowy – hotel. To właśnie ten ostatni oferuje firmom szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o organizację wydarzeń tego typu. Dlaczego hotel to dobry pomysł na organizację takiej imprezy i gdzie warto ją zorganizować?

Zalety imprezy w hotelu

Jeśli chcemy zorganizować konferencję, bankiet czy wyjazd integracyjny, wybór hotelu to najlepsza z opcji. Obiekty takie mają potrzebną infrastrukturę do organizacji podobnych imprez, a dodatkowo zapewniają wszystkim gościom wygodny odpoczynek.

Pierwszą zaletą organizacji imprezy w hotelu jest fakt, że po imprezie wszyscy mogą bezpiecznie rozejść się do pokojów i odpocząć. Nie trzeba martwić się organizacją transportu, a zaproszeni mają dostęp do hotelowej restauracji i mogą liczyć na sprawną obsługę. Tak jak w przypadku wesela, organizacja imprezy masowej w takim obiekcie rozwiązuje wiele problemów.

Źródło: Hotel Olandia

Hotele często dysponują piękną salą bankietową bądź konferencyjną, która jest w stanie pomieścić wszystkich naszych gości, a także stanowi świetne tło do wszelkich foto i wideorelacji.

Dodatkowo hotele oferują gościom dostęp do swoich licznych atrakcji, takich jak zabiegi relaksacyjne w SPA, możliwość skorzystania z basenu, siłowni czy sauny, kortów tenisowych czy hotelowej plaży. Dzięki temu łatwiej jest zorganizować czas wszystkim uczestnikom imprezy, jeśli jest to wydarzenie kilkudniowe.

Gdzie warto organizować takie eventy?

Tak naprawdę wszystko zależy od naszej woli, zainteresowań i budżetu. Popularnymi są hotele położone nad jeziorem, morzem czy w górach. To fantastyczne lokalizacje, jeśli szukamy miejsc z dala od głośnego miasta, które obfitują w malownicze lokacje do zwiedzania. Trzeba jednak pamiętać o tym, że takie obiekty z reguły cieszą się sporym obłożeniem i warto zarezerwować w nich termin z wyprzedzeniem. Hotele położone nad jeziorami czy w górach oferują bardzo wiele – piękne widoki, prywatność i możliwość oderwania się od hucznego miasta.